Friday 31 May 2013

ayam yokohama

nak sembang sikit pasal balik kampung tadi .. aku balik kampung anta nenek aku tu ke rumah pak sedara aku ... maklum la nenk aku tu  dah tua  dia cakap je nak kema jadi kami ni anta je la kemana dia nak pegi ha ha ha.. semingu sebelum tu aku ada denga kedai pet shop di  johor jual ayam yokohama red shoulder ... jadi lepas anta nenek aku .. aku pun  cari la kedai tu kat mana abis aku tawaf 1 bandar last skali kedai ke 3 baru aku jumpa. kedai yang memba aku maksudkan ... tengok ayam x de  pun  tanya punya tanya apik tu  kata >>> kalau lo mau itu ayam ada lagi tiga minggu dia ipoh mali tapi talak manyak rm 500 sepasang umo mau lekat 1 bulan .kalau lo mau  kasi liposit  rm 200 gua buka sulat . itu induk import punya. ni sulah ada 3 orang booking tengok ni sulat.... perghhh lagi mahal dari onagadori .sikit pun x de diskaun... nak x nak aku dah jauh datang.  ni aku pun kira gamble je beli x tengok ayam  ... adoii beli juga sepasang umo sebulan rm 500 +50 pos guna bas  bapak mahal pos dia  siot
maaf foto pinjam internet je ha ha ha harap owner gambar ni x marah

No comments:

Post a Comment