Thursday 9 May 2013

segala jenis racik untuk di jual

  racik ni bukan aku yang buat cuma nak promosikan barang hebat  hasilnya pun halus. racik buatan tangan paman harun ni. bukan dia minta tolong pun tapi barang macam ni boleh go. dengan harga yang berpatutan.      

saje nak cerita sikit  sejarah wak ni ..

  dulu memang kaki ayam laga dan kaki mikat ayam  burung pun dia balun maklum la minat dah ke situ .. semenjak dah berumur jadi dia dah pencen semua tu tapi racik masih buat lagi.. tali racik pun tak mudah patah atau putus

pengalaman  buat racik  ada la 40 tahun.. jadi dia tau masalah masalah racik. jadi semua masalah tu dia dapat la ilham membuat racik yang berkualiti tapi murah

  kalau area pekan sepang sampai tanjung sepat memang kaki pikat  kenal dan tahu kualiti racik buatan dia.. Murah Kuat Berkualiti.

 jadi aku sekadar nak membantu kalau kalau ada yang berminat atau baru nak berjinak jinak call je wak ni..

   racik ayam 1 mata Rm 3. racik burung Wak-wak 1 mata Rm 2. racik burung tekukur atau merbuk 1 mata Rm 3. dan racik dijual bersama lekah atau rumah racik. murah kan =) harga murah dan complete he he . tali kaki ayam dan tali kaki burung Rm 15 sahaja untuk 1 tali kaki.

   penghantaran disediakan cuma tambah Rm 10 duit pos ke seluruh malaysia.. dan selagi ada gambar ni kat blog ni  selagi itu racik masih boleh di order.. dan ni la gambar gambar racik racik dan tali kaki

  kalau tak salah aku Racik ayam ni ada 2 jenis . 1 racik laga. dan 1 lagi racik Ranjau. setiap satu lain kekuatan... aku pun bukan tau sangat jadi  kalau ada yang berminat atau nak tanya apa apa tentang racik ni call je orang tua ni peramah ni no dia.>>> Paman Harun 0193614780 call 

wak ni jangan call saya . bukan tau pun ha ha. apa pun tak boleh

                                                           racik burung tekukur atau merbuk

                               1 dari kiri racik laga, racik ranjau, racik wak-wak, racik burung

                                                                 Gambar dari atas





aku pun tak tau ni apa benda


                                   

 pandai juga orang tua ni menganyam tali kaki ni  ha ha ha

 hah dah abis pun

39 comments:

  1. kalau dikirim ke indonesia racik nya berapa harga?

    ReplyDelete
  2. Salam..kalau nak order ngan paman harun nie ada lg tak raciknya...?

    ReplyDelete
  3. Erm lokasi mne....sng nk g bli kt rumah jer

    ReplyDelete
  4. gmana cara belinya pak saya mau ni

    ReplyDelete
  5. minat beli ni....emel saya info...linangabi@yahoo.com.my

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  6. Saya mau pesan racik tekukur, tapi 51 mata racik.Bisa dikirim ke indonesia? Berapa harganya? Terimakasih...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalo mau pesen racik 51 mata 300 ongkos tanggung sendiri..081320352586 bandung

      Delete
  7. Sya nak beli racik wak wak bleh hantar cepat tak

    ReplyDelete
  8. Sy bminat nk dptkan racik wak2 nie...mcmmn cara utk mbeli/oder racik2 nie...tlg info ye....trima ksh....

    ReplyDelete
  9. Nak pesan racik wak-wak dua ke indonesia berapa harganya ?

    ReplyDelete
  10. pm sy... sy nk tali kaki burung 0173641752

    ReplyDelete
  11. pm sy... sy nk tali kaki burung 0173641752

    ReplyDelete
  12. Slm saya nak beli racik wak wak.. Ad lg x? Pm whatsapp 0174485027

    ReplyDelete
  13. Nak cari tali kaki ayam hutan ada lg x.. wasap 0139814845

    ReplyDelete
  14. Nak cari tali kaki ayam hutan ada lg x.. wasap 0139814845

    ReplyDelete
  15. nak bertanya racik burung n tali kaki burung... pm 0102992081

    ReplyDelete
  16. Berminat racik wak2 sy area rawang. Msg sy segera 0192299528. Terima kasih pak wak
    Kalau nak email ni emailnya shonen69@yahoo.com

    ReplyDelete
  17. Saya dari Madura, Indonesia. Saya nak beli racik tekukur dan racik burung wak wak 30 - 50 mata. harga berapa dan ongkos kirmnya berapa?

    ReplyDelete
  18. Salam tuan,saya nak beli racik burung wak wak 30 mata

    ReplyDelete
  19. saya dari kalimantan selatan ,indonesia .saya mau beli racik burung wak wak 25-50 mata.berapa harga dan ongkos kirim nya berapa ? ini alamat saya : supiansyarif komplek Pandan Arum 3 RT16 No,18 Bbelakang Mesjid Hidayatullah Murung Pudak , kalimantan selatan 71571. di tunggu jawaban nya salam,supiansyarif

    ReplyDelete
  20. Nak racit burung tekukur.kalau ade sye nk beli tepon je nmbor 01131392866

    ReplyDelete
  21. saya nak beli racik wak wak ada lagi tak

    ReplyDelete
  22. Assalamualaikum owner Blog
    Sila Delete No Tlfon Pak Harun
    Pak Harun dah Meninggal

    ReplyDelete
  23. sape2yg minat racik burung wak2 boleh kol nomer ni01139386698 terserah pada permintaan nak racik aring(gantung) atau pacak.man racik

    ReplyDelete
  24. sape2yg minat racik burung wak2 boleh kol nomer ni01139386698 terserah pada permintaan nak racik aring(gantung) atau pacak.man racik

    ReplyDelete
    Replies
    1. harga kira macamana dan lokasi di mana

      Delete
  25. Wak saya nak beli satu tali kaki ayam

    ReplyDelete
  26. Salam...sy nk racip ayam utan dgn burung terkukur...dn tali kaki ayam utan dgn tali kaki terkukur...saya dok area bangi selangor

    ReplyDelete
  27. Assalamualaikum,nak tanya kalau racik terkukur harga brape? boleh post ke singapore ??

    ReplyDelete