Saturday 4 May 2013

border hasil kerja tangan

ha ha ha aku bedal je buat semua ni dari pada bahan bahan yang ada kat rumah aku... dari jadi bahan buangan baik aku buat benda berguna pada aku


ala dah siap pun .. aku ni selalu lupa amik gambar step by step
boleh bukak 2 pintu ha ha ha.. bangga juga la sebab tak pandai pun bertukang
lebih kurang cam ni la
amacam ada seni tak  he he he dah macam tutup aquarium
dah siap pun wirering 1 mentol kat dalam tu
mula mula aku bersihkan atas border yang tuk umo 3>>4 mingu ke atas 
ni la border yang aku buat mingu lepas penat macam buat rumah
ni setelah aku bersihkan atas dia
dah ada isi 9 ekor dalam tu 2 ekor onaga silver 4 ekor onaga putih 3 ekor yokohama UK 
tu je yang hidup yang lain mati sebab cuaca sekarang tak menentu.. sedih betul
letakkan alas oldways paper 
letak dan pasangkan lamu  he he he menjadi jugak kan?
pandangan dalam 
smart juga kan.. macam reban ayam je
tu dia
ni yang aku malas ni dah buat terlupa nak ukur saiz ekseseri untuk dimasukan .dah tak muat.. adoi. kira sengal juga la ni .. kena cari barang lain 
 layan je laa

No comments:

Post a Comment